reklama

Euro je geniálny projekt

Patrím medzi tých, ktorí urobili všetko preto, aby sme povalili komunizmus. Patrím medzi tých, ktorí urobili všetko pre to, aby sme boli v Európskej únii. Patrím medzi tých, aby sme mali čo najskôr Euro.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Prečo to hovorím, veď takých je veľmi veľa a nechvália sa tým?

Ani ja to nehovorím pre chválu, ale hovorím to preto, že EURu prirodzene verím. Prípravu a prijatie EURa som považoval pre budúcu prosperitu za naprosto nevyhnutnú skutočnosť a celé svoje pôsobenie po revolúcii som prispôsobil aj so všetkými ľuďmi okolo mňa tomuto.

Za čo najskoršie prijatie EURa sme prispievali drobnou podporou a celé svoje pôsobenie sme od začiatku nastavovali, akoby už EURo bolo, hoci sme ho nemali. prijatie a zavedenie EURa sme preto považovali za samozrejmé, dávno predtým sme všetko prepočítavali na EURá, aj keď sa kurz často menil a spôsoboval výkyvy aj 30 %. To bolo prvé čo nás utvrdilo v tom, že EURo treba pre stabilitu Slovenska i podnikateľov prijať čo najskôr. Nikdy som nepatril medzi tých "nazvem ich vychytralcov" ktorých jediným cieľom bolo zarobiť na všetkom, aj na kurze EURa. Nepatrím, ani medzi tých, ktorí nikdy nič neukázali a zrazu mali 10 projektov financovaných cez štrukturálne fondy - prirodzene všetky korupčne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otec ma vždy učil, že zarábať sa má poctivou prácou a preto mi nikdy neboli sympatické kde aké finančné skupiny, ktoré bezbreho zarábali na nešťastí iných. Každá lacno kúpená, podplatená a potom privedená do krachu a následne so ziskom predaná na úkor spoločnosti sprivatizovaná firma prináša so sebou aj nešťastie mnohých, ktorí už nedostali to čo im patrilo. Je na smiech celá tá vaša Gorila, je jasné, že všetko tak bežalo od samého začiatku mečiarových privatizácií a títo "úspešní ukoktaní mladíci" sa to naučili v ruských školách.

Používanie EURa prinieslo do podnikania prehľadnosť, jasnosť, zrozumiteľnosť a títo vychytralci, ktorí s úhradami čakali deň alebo dva kedy sa zmení kurz mi od začiatku liezli na nervy. Ak sa dnes dohodnem že v rámci Eurozóny že predám za 65 EUR tak 65 EUR je 65 pre mňa a i pre teba a nie je to za 64,83 alebo 66,13, kurzové straty, zisky a neviem čo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teda dobre sa plánuje, vyrába, riadi, predáva, kalkuluje, vyhodnocuje i sleduje všetky možné pohyby a výnosy a preto som rád že je EURo, verím mu a nemám najmenšiu pochybnosť o tom, že sa udrží a bude stabilné. Len znova treba tým vychytralým mladíkom dnes už z Oxfortu či Ekonomickej univerzity, ktorí ustavične špekulujú zarobiť na predaji USDa, JUANu či EURa povedať, že takí mudri ako oni sme aj my. Primitívne ? Veď ja netvrdím, že som génius, ale zasa zo mňa ani nikto idiota neurobí, aj keď bude každý deň v médiách.

Ladislav Židek

Ladislav Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S láskou k prírode ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu